Kje? Na peš in kolesarski poti, katera poteka od Valvasorjeve ulice, mimo OŠ Lava, ter mimo Vrtca Lava in naprej proti Babnem in Medlogu, kjer se konstantno odvija promet, predvsem motornih vozil. (skuterji, motorji, redkeje osebna vozila) Težava je predvsem v nevarnostih, ki jih povzročajo vsi, kateri ne upoštevajo CPP in poleg tega tudi o objestnem obnašanju nekaterih posameznikov, ki se vozijo na tem področju. Hkrati je težava tudi v povzročanju hrupa in motenj za sprehajalce, stanovalce in kolesarje. Poleg tega je ta peš pot namenjena prihodu staršev in otrok v vrtec Lava in v OŠ Lava.
Predlog je sledeč, da se na tej peš, ter kolesarski poti, namestijo ovire (npr. visoka betonska korita za rože, podobno kot pri OŠ Lava ali kovinske sekcijske ograje (glejte sliko), kot jih že najdemo po Celju, katere so ovira za motorna vozila in hkrati seveda omogočijo čim bolj enostaven in nemoten prehod za pešce in kolesarje. Ovire bi praktično morale biti na več mestih, da bi dosegle svoj cilj. (glejte priložene slike lokacij) V primeru namestitve kovinskih ograj-ovir, bi te ograje , zaradi evt. potreb transporta na tem področju, lahko te ovire naredili snemljive iz temelja. Seveda zaklenjene, da lahko to odklene le javna služba. Bistvo in kaj se bo zgodilo: 1.) Z ovirami za motorna vozila se bo izboljšala varnost za vse, ki hodimo, kolesarimo, ali vozimo po sosednjih ulicah, ter cestah, ki so povezane s to potjo. 2.) Zagotavljal se bo mir za stanovalce in vse mimoidoče. 3.) Višja varnost za otroke, kateri vsakodnevno po tej poti hodijo v šolo in iz šole, oziroma v vrtec in potem nazaj domov.
Aktivnosti, katere je potrebno izpeljati: 1. Strokovnjak za področje prometa za peš poti in kolesarskih poti, bi določil, katere ovire so najbolj primerne za izvedbo na tem področju. Predlagatelji imamo predlog in z veseljem sodelujemo, če je potrebno. 2.) Hkrati bi se določilo kje vse so ovire smiselne in potrebne. Koliko ovir bi bilo dovolj, da se doseže cilj, ki je sprejemljiv za vse. 3.) Pridobitev ponudbe izvajalca 4.) Preverjanje ponudbe, odobritev strokovnjaka in izvedba projekta.
Vzdolž asfaltirane kolesarske in peš poti. Glejte priložene slike.
1.) Z ovirami za motorna vozila se bo izboljšala varnost za vse, ki hodimo, kolesarimo, ali vozimo po sosednjih ulicah, ter cestah, ki so povezane s to potjo. Skrb za ohranjanje zdravja. 2.) Poleg tega se bo hkrati zagotavljal mir za stanovalce in vse mimoidoče. Varovanje pred hrupom. 3.) Glede na to, da je ta peš pot namenjena tudi lažjemu dovozu otrok, ki bi naj tu varno prišli v šolo, bi z zagotavljanjem večje varnosti izboljšali počutje in zmanjšali strah in stres uporabnikov te poti.