Ta priljubljena sprehajalna pot, ki poteka vse od Šmartinskega jezera ob Koprivnici je pri mostu na Babnem nasilno prekinjena in se nadaljuje kot blatna pot po nabrežini do sotočja Koprivnice z Ložnico, kjer se začne eden najlepših celjskih drevoredov - lipov drevored do obvoznice. pot poteka po koreninah lip in je rada blatna, kot taka pa manj primerna za kolesarje in vozičkarje. Super bi bilo, če bi se neprekinjeno nadaljevala s podhodom pod obvoznico in savinjsko-velenjsko železniško progo vse do Špice, kjer bi se pridružila ostalim potem ob Savinji in povezavi z novo brvjo. Seveda bi bila takšna pot prehodna le ob nizkih vodostajih (kar pomeni večino leta). Vseeno pa bi bila velika pridobitev za vse sprehajalce z minimalnim vložkom.
Pot bi bilo potrebno nasuti (podobno kot je urejena pot ob Koprivnici) ter speljati pod obema mostovoma (obvoznice in železnice), kar bi pomenilo nekaj izkopa in utrditve terena ter namestitev opozorilnih oznak glede vodostaja Ložnice in višine podhoda. V nadaljevanju bi se pot priključila uhojeni poti mimo garaž ob 'plavi laguni' in nadaljevala do Špice.
Zavarovanje korenin lipovega drevoreda (in zasaditev manjkajočih dreves), gradbeni filc v širini poti po vsej dolžini nasutja, nasutje finega gramoza, utrditev, zamejitev širine poti z okroglicami (kot na preostalih podobnih poteh). V delu poti pod mostoma (spust k nivoju Ložnice oz. 'podhod'): izkopi in utrditev ter po potrebi betoniranje poti pod mostoma - dol in nazaj gor. Namestitev opozorilnih tabel na obeh straneh.
Od konca obstoječe pešpoti ob Koprivnici mimo sotočja z Ložnico in naprej ob Ložnici do sotočja s Savinjo pri Špici.
Pot bi bila prehodna in prevozna brez prekinitev in bi omogočala krožne sprehode ob celjskih rekah. S tem bi še bolje povezala pešce in kolesarje z obeh strani obvoznice/železnice.