Kotalkanje in rolanje na igrišču v Zagradu

D Danijela  –  27. 02. 2025  –  Območje 6: KS Aljažev hrib, Pod gradom, Teharje

Zakaj ta predlog? Katero temo, težavo oz. izziv projektni predlog naslavlja?

Predlog temelji na potrebi po spodbujanju gibanja pri otrocih ter njihovem medsebojnem druženju. Danes otroci pogosto preživijo veliko časa za zasloni, kar lahko vodi do pomanjkanja telesne aktivnosti in socialne interakcije. Kotalkanje in rolanje sta zabavni in koristni dejavnosti, ki omogočata tako fizično aktivnost kot tudi socialno povezanost med otroki.Z današnjimi digitalnimi napravami je težko motivirati otroke, da gredo ven in so aktivni. Pomanjkanje prostora in primerne infrastrukture je prav tako za otroke še en dejavnik, ki vpliva na njihovo aktivno udejstvovanje.

Kaj konkretno predlagate? Kaj je bistvo vašega predloga? Kaj se bo zgodilo?

Predlagamo tečaj kotalkanja in rolanja, ki bo otroke spodbujal k gibanju in socialnemu povezovanju. Tečaj se bo izvajal na igrišču v Zagradu, kjer bodo otroci lahko ne le kotalkali, ampak tudi sodelovali v različnih igrah, ki vključujejo te aktivnosti. Potekale bodo učne delavnice o osnovah kotalkanja in rolanja, organizirane v obliki igre in zabave. Bistvo predloga je, da otrokom omogočimo fizično aktivnost, ki je zabavna in hkrati koristna za njihov razvoj. Kotalkanje in rolanje sta aktivnosti, ki omogočata učenje ravnotežja, koordinacije in motoričnih sposobnosti.

Kako naj bi se projekt izvedel? Katere aktivnosti bi bilo treba izpeljati?

Projekt se bo izvajal v zgodnjepoletnem času 5 dni po 2/3 ure po vodstvom izkušenih trenerjev. Poleg učenja rolanja in kotalkanja bodo organizirane različne delavnice, kjer bodo otroci spoznavali osnovne tehnike kotalkanja, igre z žogo na rolkah in druge kreativne igre, ki vključujejo rolanje.

Kje konkretno naj bi se projekt izvajal?

Na igrišču v Zagadu. Katastrska občina: 1081 ZAGRAD Številka parcele: 725

Kaj bi se po izvedbi projekta spremenilo, izboljšalo?

Po izvedbi projekta bi se povečala telesna aktivnost otrok, kar bi prispevalo k njihovemu zdravju in razvoju. Prav tako bi se izboljšale njihove socialne veščine, saj bi skozi igre in sodelovanje v skupinskih dejavnostih spoznali pomen timskega dela in prijateljstva. Otroci bi se naučili osnovnih motoričnih veščin, ki so pomembne za njihov celostni razvoj. Starši in vzgojitelji pa bi opazili večjo motivacijo otrok za športne dejavnosti in boljšo pripravljenost za sodelovanje v skupinskih aktivnostih.




Nima definiranih mejnikov