Bučarijada

D domačinka  –  27. 02. 2025  –  Območje 8: MČ Center in MČ Dolgo polje
bučarijada.jpg
bučarijada.jpg

Zakaj ta predlog? Katero temo, težavo oz. izziv projektni predlog naslavlja?

Predlog za Bučarijado naslavlja potrebo po oživitvi mestnega jedra Celja in popestritvi dogajanja v času noči čarovnic. Dogodek bi pritegnil obiskovalce vseh starosti, še posebej družine z otroki, ter spodbudil lokalno skupnost k sodelovanju in ustvarjalnosti. Projektni predlog naslavlja izziv pomanjkanja družabnih in kulturnih dogodkov v mestnem jedru Celja, ki bi privabili več obiskovalcev in povečali interakcijo med prebivalci. Prav tako spodbuja kreativnost in sodelovanje med otroki, starši in vzgojno-izobraževalnimi ustanovami.

Kaj konkretno predlagate? Kaj je bistvo vašega predloga? Kaj se bo zgodilo?

Predlagamo organizacijo dogodka Bučarijada, kjer bi otroci iz vrtcev in šol izrezljali buče, ki bi jih nato razstavili na mestni tržnici Celje. Dogodek bi potekal v času noči čarovnic, obiskovalci pa bi si lahko ogledali razstavljene buče, se udeležili delavnic in drugih spremljevalnih aktivnosti. Bistvo predloga je ustvariti prijetno in zabavno vzdušje ter spodbuditi kreativnost in sodelovanje v lokalni skupnosti.

Kako naj bi se projekt izvedel? Katere aktivnosti bi bilo treba izpeljati?

Projekt bi se izvedel v več fazah: 1. Priprava in promocija: Obveščanje vrtcev, šol in lokalne skupnosti o dogodku ter priprava promocijskega materiala. 2. Izrezovanje buč: Organizacija delavnic za izrezovanje buč v vrtcih in šolah. 3. Postavitev razstave: Priprava prostora na mestni tržnici Celje za razstavo izrezljanih buč. 4. Dogodek: Organizacija spremljevalnih aktivnosti, kot so delavnice, igre in animacije za otroke. 5. Zaključek: Podelitev nagrad za najboljše buče in zaključna prireditev.

Kje konkretno naj bi se projekt izvajal?

Projekt bi se lahko izvajal na mestni tržnici Celje, na ploščadi okoli velikega lepega drevesa s klopco, kjer bi postavili razstavo izrezljanih buč in organizirali spremljevalne aktivnosti. Za dogodek bi lahko izbrali tudi katero drugo lokacijo, na primer Krekov ali Stari trg.

Kaj bi se po izvedbi projekta spremenilo, izboljšalo?

Po izvedbi projekta bi se povečala prepoznavnost mestnega jedra Celje kot prostora za družabne in kulturne dogodke. Prav tako bi se okrepila povezanost lokalne skupnosti, spodbudila kreativnost otrok in povečala interakcija med prebivalci. Ocena stroškov vključuje: Priprava in promocija: 500 EUR Materiali za izrezovanje buč: 300 EUR Postavitev razstave: 200 EUR Organizacija dogodka (delavnice, animacije): 500 EUR Nagrade za najboljše buče: 200 EUR Skupaj: 1700 EUR (z DDV-jem)


Vrednost projekta: 1700 €

Predlagateljičina dopolnitev: 1. Kdo bo pripravil promocijski material? Promocijski material (plakati, letaki, grafike za družbena omrežja in spletne kanale) bi lahko pripravila vaša marketinška ekipa v sodelovanju z zunanjim grafičnim oblikovalcem (če bo potrebno). V primeru večjega obsega aktivnosti ali časovne omejitve bo angažirana agencija za digitalni marketing, ki bo poskrbela tudi za ciljno usmerjene kampanje na družbenih omrežjih (Facebook, Instagram) ter oblikovanje tiskanih materialov. Predlagane rešitve: • Oblikovanje v Canvi ali Adobe InDesign • Tisk pri lokalnem ponudniku (npr. Tiskarna Medium, Duplico) • Digitalna distribucija prek Mailchimpa in lokalnih FB skupin ________________________________________ 2. Kdo bo izvajal delavnice za izrezovanje buč? Delavnice za izrezovanje buč bi izvajali lokalni umetniki, prostovoljci ali mentorji iz kreativnih društev, ki imajo izkušnje z delom z otroki in skupinskimi aktivnostmi. Dodatno bi povabili lokalne izobraževalne ustanove (vrtce, šole, srednje šole – smer umetnost oz. vzgojiteljstvo) k sodelovanju v obliki učne prakse ali projektnega sodelovanja. Opcijsko: V kolikor bo dogodek komercialne narave, se lahko angažira animatorje preko podjetij, kot so Moj Planet, Živa Ustvarjalnica ipd. ________________________________________ 3. Kdo bo postavil razstavo? Razstavo izrezljanih buč bi pripravila projektna ekipa organizatorja skupaj z določenimi prostovoljci. Poskrbeli bi za: • varen in kreativen prikaz buč, • označevanje z imeni avtorjev (če gre za otroško/šolsko ustvarjanje), • tematske dekoracije (slama, lučke, svečke, koruza, lesene palete). V primeru sodelovanja šolskih ustanov, bi učenci in učitelji sami postavljali razstavne elemente v okviru izobraževalnega programa. ________________________________________ 4. Kdo bo izvajal dogodek (delavnice, igre, animacije)? Celoten dogodek bi koordinirala glavna organizacijska ekipa, posamezne sklope pa bodo vodili: • Delavnice: umetniki, prostovoljci ali vzgojitelji • Igre: animatorji ali člani mladinskih društev • Animacije (poustvarjalne dejavnosti, pripovedovanje zgodb, Halloween igre ipd.): profesionalni animatorji, lahko v sodelovanju z gledališkimi skupinami ali posamezniki (npr. lokalni igralci, študenti AGRFT) Možen partner: društva za prosti čas, kulturna društva ________________________________________ 5. Kje bi dobili/nabavili buče, nože (v kakšnih količinah)? Buče: • Lokalne kmetije in tržnice (priporočljivo je sodelovanje z lokalnimi pridelovalci iz regije – s tem podpiramo trajnostni razvoj in lokalno skupnost) • Zadruga KGZ ali lokalna kmetijska zbornica • Količina: za dogodek z 50–100 udeleženci priporočamo cca 80–120 buč različnih velikosti (nekateri bodo izrezovali po dve buči, upoštevamo tudi rezervo) Noži in orodja za izrezovanje: • Namenska orodja za izrezovanje buč, ki jih je mogoče naročiti preko: o Amazon, AliExpress (vnaprej) o Slovenske spletne trgovine (Mimovrste, Merkur, BabyCenter – sezonski program) • Varnostni noži za otroke (npr. plastični z nazobčanimi robovi) • Količina: minimalno 1 komplet na 2 udeleženca, priporočljivo pa 1 komplet na osebo za večjo učinkovitost Dodatno priporočilo: vključiti tudi zaščitne podlage, rokavice, vedra za odpadni material in serviete. 🎃 IZVEDBENI NAČRT DOGODKA: “Jesenska ustvarjalnica z bučami” 1. Namen in cilji dogodka • Spodbujanje ustvarjalnosti med otroki, mladino in družinami. • Aktivno vključevanje lokalne skupnosti (šole, društva, kmetje). • Promocija lokalnih pridelovalcev in trajnostnega dogajanja v javnem prostoru. • Sezonska animacija v obliki izkustvenega dogodka za otroke in družine. ________________________________________ 2. Datum in lokacija • Datum: sobota, 26. oktober 2025 (pred nočjo čarovnic) • Lokacija: mestni tržnica ________________________________________ 3. Ciljna publika • Otroci (4–12 let), starši, lokalni prebivalci, šolske skupine. • Predvideno število obiskovalcev: 150–200 oseb ________________________________________ 4. Program dogodka Čas Aktivnost Nosilec 09:00–10:00 Priprava prizorišča (dekoracija, postavitev stojnic, orodij) Organizator + prostovoljci 10:00–10:30 Otvoritev dogodka, kratki nagovor Moderator dogodka 10:30–13:00 Delavnice izrezovanja buč Mentorji, vzgojitelji, prostovoljci 11:00–14:00 Spremljevalne igre in animacija (lov na bučo, pobarvanke, mini poligon) Animatorji 13:30–14:30 Razstava izrezanih buč + glasovanje za “naj strašnejšo bučo” Obiskovalci 14:30–15:00 Zaključek, podelitev nagrad, zahvalni govor Organizator ________________________________________ 5. Potrebščine in oprema Kategorija Predmet Količina Opombe Buče Jedilne buče (srednje velikosti) 100–120 kosov Od lokalnih kmetov Noži Otroški noži za izrezovanje 60 kompletov Varnostni, iz plastike ali nerj. jekla Dodatki Svečke (LED), barve, flomastri, zaščitne podloge po potrebi Za ustvarjanje in dekoracijo Mize Zložljive delovne mize 10–15 kosov Za delavnice Stolčki Otroški in odrasli 30–40 kosov Po možnosti izposoja Šotor / nadstrešek Za delavnice v primeru slabega vremena 1–2 kosa Najem od PGD ali občine Dekoracija Slama, leseni zaboji, lučke različne Estetska podoba prizorišča Oznake in table Usmerjevalne table, opisne nalepke 10+ Tisk v A3 formatu ________________________________________ 6. Stroškovnik (ocenjen) Postavka Znesek (€) Opomba Nakup buč (0,80 €/kos) 100 € Lokalni kmet Noži, orodja za izrezovanje 150 € Komplet za 60 otrok Material za delavnice (barve, sveče, papir) 80 € Ustvarjalni material Najem miz, stolov, šotora 120 € Možna izposoja Dekoracija in osvetlitev 60 € Po sezonskih cenah Tisk promocijskega materiala 90 € Letaki, plakati Animatorji (honorarji) 200 € 2 animatorja po 100 € Prigrizki, pijača (opcija) 80 € Sponzorji ali interni proračun Skupaj (ocena): 880 € Brez DDV ________________________________________ 7. Promocija dogodka Kanali: • Facebook dogodek + deljenje po lokalnih skupinah • Instagram objave z vizuali iz prejšnjih let • Obvestila v šolah, vrtcih, knjižnicah • Tiskani plakati na oglasnih panojih (A3) • Spletna stran občine ali organizatorja Ključne besede: jesenska ustvarjalnica, buče, otroški dogodek, Halloween, lokalni trg, animacija za otroke, brezplačne delavnice

Za nadaljevanje se moraš vpisati ali registrirati.


Nima definiranih mejnikov