Trubarjeva ulica je gosto poseljena, ob njej se nahajajo bloki, hiše, pa tudi vrtec in gimnazija s pripadajočima igriščema. Je dom mnogih družin in zato je na njej nadpovprečno veliko otrok. Otroci sami hodijo v šolo in na igrišča in so lahko tudi nižji od havb avtomobilov in zato še posebej težko opazni (in ranljivi). Ulica je sicer del cone 30, a se na njej dejansko omejitve drži le peščica udeležencev v prometu, kar je še posebej zaskrbljujoče na ulici, kjer je otrok tako veliko. Do zdaj je bilo za zmanjševanje hitrosti osebnih avtomobilov na ulici storjeno premalo, postavljen je sicer bil informativni merilec hitrosti, ki pa ni dosegel tega, da bi se hitrosti osebnih avtomobilov dejansko zmanjšale. Primerna rešitev za povečanje varnosti bi lahko bile fizične ovire za voznike: t.i. 'ležeči policaji' pred prehodi za pešce, ki voznikov ne bi le 'naprošali', da upočasnijo, temveč jih v to dejansko prisilili. Uspešna implementacija hitrostnih ovir je na sosednji Malgajevi ulici pri ploščadi pred I. gimnazijo, kjer hitrostna ovira uspešno znižuje hitrost voznikov in varuje pešce.
Na Trubarjevi ulici se za obdobje do naslednje rekonstrukcije ulice (ko bi veljalo razmisliti o trajnih ovirah) postavijo montažne gumijaste hitrostne ovire v obeh smereh vožnje pred ključnimi prehodi za pešce: pri Mercatorju Otok, pri igrišču I. gimnazije (na križišču s Prežihovo ulico) in pri Vrtcu Anice Černejeve oz. ploščadi pred I. gimnazijo (na križišču s Kajuhovo ulico).
Nabava šestih montažnih hitrostnih ovir in njihova montaža, eden ob vsakem od treh navedenih prehodov v vsako smer.
Na Trubarjevi ulici, na prehodih za pešce pri Mercatorju Otok, na križišču s Prežihovo in s Kajuhovo ulico.
Izboljšana varnost pešcev in kolesarjev zaradi znižanja hitrosti avtomobilov in zato več teh oblik mobilnosti. Otrokom prijaznejša ulica, kjer ne bodo ogroženi zaradi previsokih hitrosti avtomobilov. Manj nelokalnega prometa in zato manjši celotni volumen prometa na ulici.